Jubilarissen in het zonnetje gezet
Op de Algemene Ledenvergadering van 10 maart zijn Bram en Erik-Jan ter Beeke gehuldigd.
Bram kwam 25 jaar geleden als 2,5 jarig jochie bij de VASH: het jongste lid ooit!
Zijn vader is sinds die tijd 2x per week een trouwe vrijwilliger bij de zwemgroepen.
Tijdens het sporten op zaterdag is Paulien Riethorst ook gehuldigd. Ook zij is al 25 jaar lid van de VASH. Fantastisch!
Een bloemetje en een waardebon is voor deze 3 kanjers op zijn plaats. Hulde!




