De ochtendgroepen van het volwassenzwemmen hebben weer genoten van een lekker Paasontbijt. De medewerkers van zwembad De Wilder hebben zich voor de volle 100% ingezet om het Paasontbijt weer tot een groot succes te laten uitgroeien. Het was weer reuze gezellig.