Zoeken

Afscheid kantinedienst Agnes

Agnes werd in het zonnetje gezet :  ze heeft haar laatste kantinedienst gedraaid. Vanaf de opening van het VashHuuske in 2009 was zij gastvrouw in het VashHuuske en zorgde dat iedereen na het sporten iets te drinken kreeg.

Namens het bestuur ontving ze een mooie hanger met bloemen en iets lekkers bij de koffie voor thuis.
Ze vertelde dat ze dit altijd met heel veel plezier gedaan heeft, maar dat het nu lichamelijk voor haar te intensief wordt.  
Agnes, dankjewel voor de aandacht die je de sporters hebt gegeven!

Scroll naar boven